This Is Me
This is me

this is real



Diary About Links

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to anis official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure!

Let's Chat!

please be polite



Thank You

I really aprreciate it






Happy chinese new year :)

heyy Assalamualaikum . lai lai semalam 23hb januari 2012 mean Gong xi fa cai ! yeahh firstly na habaq mai Happy chinese new year to my aunty uncle and granny :) tengss bagi manyakk angpaw leyy . hihii . 
before nak pegi beraya rumaa aunty uncle Aina , cehh sempat lagi berpozing kihkih . jom tgok wah jadi fotograph sendiri . 
v
v
v
v

tuu diaaa dah maii gambaq narr . ahaha :D yess i know Aina niy poyo =='
so what ?? 



auchaakkkkk ! haa niy laa angpaw angpaw yg aunty and uncle Aina bg semalam .
hikhokk oukee ken da tgokk . boboiiii mereka . haha :D